Dag 23; missie volbracht - Reisverslag uit Rome, Italië van René Vrielink - WaarBenJij.nu Dag 23; missie volbracht - Reisverslag uit Rome, Italië van René Vrielink - WaarBenJij.nu

Dag 23; missie volbracht

Blijf op de hoogte en volg René

04 Mei 2015 | Italië, Rome

Het zit erop, mission completed, einde oefening, etc. We zijn in Rome op het Sint-Pietersplein aangekomen na een rustig eindje fietsen. Ons motto tijdens de hele reis was: als je gewoon doortrapt kom je er vanzelf en zie; gelukt. Op het plein kregen we voldoende aandacht van de grote hoeveelheid mensen die daar op maandagochtend 10.15 al waren. Genoeg vrijwilligers ook om foto's te maken. Met vlag, zonder vlag, met helm, zonder helm ...... De voordeur van het Vaticaan aanraken was wat te veel gevraagd. Voor een woordje met de poortwachters van de Zwitserse Garde was zelfs al een mooie witte lijn waar iedereen achter moest blijven. Maar toch, met de Gardist gesproken en ons verhaal (in het kort gedaan) leverde voor ons beide de mogelijkheid om met hem op de foto te gaan. We moesten wel even wachten op een rustig moment, want officieel mocht het niet. Hij deed het uit respect voor onze prestatie.
Na een treinrit en een laatste 8 kilometer fietsen hebben we onze fietsen en bagage ingeleverd om naar Nederland vervoerd te worden. Onze eerste lunch terwijl we niet meer hoefden te fietsen besloten we gezond te doen. Marcel bestelde ham met meloen en pasta met groente, maar helaas; er was geen meloen en geen groente. Dan toch nog maar een keer ham vooraf en pasta met vleessaus daarna. Thuis maar weer aan de vitamientjes werken. Vanavond en morgen Rome bewonderen, afsluiten met een stukje opera waarschijnlijk en woensdag naar huis. Maar onze GEWELDIGE fietservaring zit erop en daarmee eindigt dit verslag. Wij hopen dat we alle lezers een klein beetje sfeer hebben kunnen laten proeven van wat wij meegemaakt hebben. Het was meesterlijk! Bedankt voor de belangstelling en bemoedigende woorden!

• 04 Mei 2015 - 18:21

Frans En Rianne:

Heren,

Welgemeende felicitaties van ons voor jullie want jullie hebben het volbracht chapeau hoor.
    Nu nog even lekker genieten van Rome en dan fijn naar huis met een enorme ervaring rijker.

• 04 Mei 2015 - 19:00

Siebren:

Zoals al geappt, gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Heb genoten van de verhalen en belevenissen. Zal straks met nog meer respect in jullie wiel meerijden op onze tochten door het Twentse land en in Limburg. Geniet van de fietssloze uren, veel plezier morgen en een goede reis woensdag naar huis en familie.
    Tot snel.
    Hartelijke groet, Siebren

• 04 Mei 2015 - 19:05

Heleen En Luuk:

Wat ontzettend leuk vinden we dit! Ze geweldig en wat hadden we graag even met jullie meegekeken! Zomaar in Rome op de fiets (nou ja....zomaar...toch effw drie welen onderweg)

Vinden het echt zo leuk en aportief wat jullie gedaan hebben. Heb een heerlijke dag morgen en proost (oftewel prosito!)

Heleen en Luuk

• 04 Mei 2015 - 19:07

Gertie En Christel Platvoet:

Ha René en Marcel, gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!!!!!!
    Wij hebben genoten van jullie prachtige verslagen en foto's
    Geniet van Rome en goede reis naar huis!

• 04 Mei 2015 - 19:35

Fleur:

Super gedaan Papa en Marcel, ben trots op jullie! Veel plezier morgen en tot woensdag!

• 04 Mei 2015 - 20:41

Betty:

Rene bedankt voor de geslaagde reisverslagen! We waren er af en toe bijna zelf bij! En met de foto's erbij was het helemaal compleet. Marcel en Rene, geniet van de laatste dag van jullie avontuur! Het was geweldig!

• 04 Mei 2015 - 22:21

Rene:

René, Marcel,
    Gefeliciteerd met deze mooie prestatie!
    En dank voor de foto's en mooie verslagen.
    Nu voorzichtig weer afkicken...
    We zijn benieuwd naar de verhalen!
    Veel plezier nog in Rome en flink meezingen tijdens de opera.
    Goede terugreis en tot ziens in Nederland.
    Groet,
    René

• 05 Mei 2015 - 08:35

Theo:

Ben nu zelf op vakantie en ga straks ook stukkie klimmen, maar de WiFi eerst even van jullie laatste loodjes, verhalen en foto's genoten. Gefeliciteerd en respect. Tot volgende week.

• 05 Mei 2015 - 21:33

Henk:

Gefeliciteerd mannen! Heel veel respect voor jullie prestatie. Nu nog even lekker genieten daar en tot ziens weer hier in Nederland.
    En een goede terugreis uiteraard!
    Groet,
    Henk Barkhof