Dag 21; een zware dag - Reisverslag uit Bracciano, Italië van René Vrielink - WaarBenJij.nu Dag 21; een zware dag - Reisverslag uit Bracciano, Italië van René Vrielink - WaarBenJij.nu

Dag 21; een zware dag

Blijf op de hoogte en volg René

02 Mei 2015 | Italië, Bracciano

The day after. Dat gevoel overheerste vandaag tijdens de relatief korte rit (65 km) van Capodimonte naar ons huidige hotel, Bella Venere, direct aan het Lago di Vico. De beentjes hadden duidelijk behoefte aan wat rust na de zware dag van gisteren. Met vandaag weer 750 hoogte meters zat echte rust er niet in. Ook de vrij slechte pizza van gisteravond droeg niet bij aan de feestvreugde. Tel daarbij de wat troosteloze omgeving met uitgestorven aandoende dorpjes en af en toe stapels afval in de berm, bijzonder slecht wegdek en soms erg drukke (smalle) wegen en het plaatje is bijna compleet. Maar met een extra koffiestop (waar we uit het niets alle twee en fles wijn kregen van een ook aanwezige oudere Italiaan; blijkbaar vond hij ons aardig omdat we, zoals altijd iedereen uitbundig een bon giorno wensen, en misschien zag hij ook dat het nog niet onze dag was) en rustig fietsen zijn we toch op onze bestemming aangekomen. Een hotel direct aan het meer. Bij binnenkomst hadden we beide al een visioen van een ligstoel direct aan het water, drankje binnen handbereik en verder niets te doen. Dan lijkt het weer bijna vakantie. Nu ga proberen het visioen tot werkelijkheid te verheffen.

• 02 Mei 2015 - 15:21

Betty:

Ik wist niet dat jullie naar Costa Rica gereden zijn. Wonderen gebeuren

• 02 Mei 2015 - 17:36

Rene:

Hallo René en Marcel,
    De eindstreep bijna bereikt. Toch mooi dat je zo goed op of binnen schema ligt kun je mooi rustig aan doen de laatste dagen. Geniet van de zon, de ligstoel en proost!
    Groet,
    René