Dag 8: Rundum de Bodensee - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van René Vrielink - WaarBenJij.nu Dag 8: Rundum de Bodensee - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van René Vrielink - WaarBenJij.nu

Dag 8: Rundum de Bodensee

Blijf op de hoogte en volg René

19 April 2015 | Oostenrijk, Feldkirch

Vandaag zijn we begonnen op een camping en (dankzij de onderhandeling van Marcel) geëindigd in een 5-sterren hotel in Feldkirchen, Oostenrijk. Het was een rit van 105 kilometer (totaal nu 970), grotendeels vlak en een stevige wind in de rug. Da's nog eens fietsen. Een groot deel van de route liep over fietspaden rond de Bodensee, waarna we via de Zwitsers/Oostenrijkse grens afzakten naar Feldkirchen. Dat ging voornamelijk over fietspaden langs de Rijn. Het was overigens zó druk (zondag en prachtig weer) dat we voor een patatje bij een snackcounter een uur zouden moeten wachten. Dat hebben we uiteraard niet gedaan, maar hebben bij een plaatselijke voetbalclub een lekkere Bratwurst verorberd. Onderweg zagen we steeds meer witte bergtoppen opdoemen en die steeds hoger leken. We realiseerden ons toen ook dat we daar morgen wel overheen moeten. Daarom hebben we vanmiddag lekker rustig aan gedaan. Een warm bad, beetje in de zon op het balkon, beetje eten etc.. Conclusie van onze diepgaande beschouwingen; we zien wel!!! Nu eerst maar eens lekker slapen.

• 20 April 2015 - 10:10

Theo:

als je langs St. Anton am Arlberg komt, ga dan ook even bij de Mooserwirt langs; zelfs op maandag is het daar feest...