Dag 6: De heuvels komen - Reisverslag uit Lustnau, Duitsland van René Vrielink - WaarBenJij.nu Dag 6: De heuvels komen - Reisverslag uit Lustnau, Duitsland van René Vrielink - WaarBenJij.nu

Dag 6: De heuvels komen

Blijf op de hoogte en volg René

17 April 2015 | Duitsland, Lustnau

Vóór 7.30 waren we Bruchsal uit en op weg naar Pforzheim voor de koffie bij het plaatselijk fitness centrum bij de Fernmeldeterm op de route, boven op de berg dus. We hadden de eerste leuke klimmetjes al gehad, waardoor bij ons beide het ontbijt maar niet wilde zakken. Vervolgens kwamen we in Weil der Stadt waar we wederom een zeer gezonde lunch hebben verorberd. Bij de Fietsenmaker op de hoek even de bandjes gecontroleerd en het zadel van de fiets van Marcel iets anders ingesteld (we waren dit seizoen overigens de eerste voorbij fietsende Nederlanders op weg naar Rome). Samen met een verzachtend en verdovend zalfje lijkt het ergste leed voor Marcel geleden. In de loop van de rit was ons beloofd dat we één van de mooiste stukken van de hele reis zouden krijgen. Het was mooi, maar we hadden al wel wat leukers gezien onderweg. Maar goed, een mooie lange afdaling in een bos is blijft leuk! Vandaag hebben we voor het eerst tijdens de reis wat regen gehad. Dat begon vlak voor onze huidige stopplaats, Tübingen. Uiteindelijk hebben we vandaag weer 112 km volgemaakt!

• 17 April 2015 - 22:15

Betty:

Al in Tubingen! Met de auto is het al een eind! Wat me opvalt is de landelijke plaatjes. Fantastisch als het dan ook nog lente is. Hopelijk zijn de ongemakken voor Marcel voorbij en hebben jullie het samen fijn. Genieten van zo'n uitzonderlijk reis.
    Wij hebben, zoals jullie beslist wel zullen weten, ook mooi weer. Nog geen regen. De prunis bloeit. De hele straat staat in tooi. Jenno neemt morgen een cd op met zijn koor. Is de hele dag onder de pannen. We wensen jullie morgen een fijne dag. Het wordt klimmen geblazen begrijp ik. We wachten jullie bericht van morgen weer af. Geweldig om zo op de hoogte te blijven!
    Knuffel voor Marcel, groeten aan Rene en weer een goede reis gewenst.