Dag 5: René's trainingsdag - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van René Vrielink - WaarBenJij.nu Dag 5: René's trainingsdag - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van René Vrielink - WaarBenJij.nu

Dag 5: René's trainingsdag

Blijf op de hoogte en volg René

16 April 2015 | Duitsland, Bruchsal

Ontbijten bij een plaatselijke wijnboer is erg goed bevallen. Allerlei verse streekproducten en eigengemaakte jam waren een ware traktatie.
Vanuit Boppard, waar we overigens de wijnkoningin (de dochter des huizes) van de regio ontmoet hebben, zijn we via koffie mit Beilage in Worms, met blik op de dom, naar de lunch in Otterstadt gereden. In het hele dorp één restaurant op de centrale markt, maar dan ook wel een uitstekende Italiaan, met uiteraard zicht op de kerk. Overigens reed ik vandaag erg lekker en zat Marcel met zadelpijn op de trekhaak (of dat het gewenste effect had op de aanwezige kwaal moet morgen nog blijken). Uiteindelijk zijn we na 127 km (met gemiddeld ruim 21km p.u.) in Bruchsal aangekomen. Eindelijk een stad die leeft; ook na 6 uur 's avonds. Vandaag zijn we diverse aspergevelden gepasseerd en het leek ons passend om ze hier ook te eten. Ze waren voortreffelijk! Vanavond maar weer vroeg, met crème op de billetjes, naar bed, zodat we morgen weer ruim voor 8 uur op de fiets kunnen zitten. Voor de route van morgen is ons beloofd dat het klimmen begint. We wachten af!

• 16 April 2015 - 20:43

Ruben:

Leuk verslag heren! Er mogen nog wel iets meer foto's komen van dit avontuur! :-)

• 16 April 2015 - 21:56

René Bosch :

Hallo René, mooi dat het je goed gaat! Duitsland met de fiets doorkruizen is vast interessant?
    Goede reis en wens Marcel sterkte. Groet, René B.